Letar vänner.

Idag har jag skickat fyra vänförfrågningar på facebook till speciellt utvalda personer. Jag känner att jag vill dela med mig.

Kajsa Holm - Bloggar om bandy på min lokala tiding Uppsala Nya Tidning / unt.se
Motivering: Hon är ju söt, och det blir som att känna en kändis.

Eva Eriksson - Moder till humoristen och författaren Magnus Talib.
Motivering: Han bad om det på humorsidan riketssal.se. Hon hade inte så många vänner tydligen. Varsågod Magnus.

Lena Tegård - Mamma till min kollega och vän Olof Tegård.
Motivering: Facebook rekommenderade det. Vi hade en gemensam vän. Olof Tegård. Det räcker.
(Olof har lovat att inte avråda henne från våran potentiella vänskap.)

Johanna Koljonen - Vinnare av årets På Spåret tillsammans med Marcus Birro.
Motivering: Egentligen överflödig, hon har ju varit med i På Spåret. Hon bryter dessutom väldigt charmigt, Finlands sak är vår.


Jag hoppas på 50-procentig utdelding. Jag vet bara inte vem jag helst vill ska svara ja. Men Lena Tegård har bara sex vänner. Jag vill gärna bli den sjunde.



För Frank Magazine,
- Gustav Sveidquist

Kommentarer
Postat av: johan

några svar än då?

2010-04-09 @ 14:27:35
Postat av: Gustav

Tjena Johan.



Eva Eriksson har accepterat mig som hennes livspartner medans Johanna Koljonen aktivt har vägrat att svara (hon har skaffat andra nya vänner senaste dygnet men min förfrågan ligger orörd).



Dom andra två har inte heller svarat, men där inbillar jag mig att dom bara inte loggat in på facebook än..

2010-04-09 @ 14:45:58
URL: http://frankmagazine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0