Betyg: 7 av 7 sorters kakor.

Det är måndag och vädret är det mest deprimerande sen Bimbos karaktär dödades av i Tre Kronor, något som upprörde mången medelsvensk fick jag berättat för mig av Aftonbladet. Jag frågade inte, de bara berättade det ändå.

Regnet som faller idag sätter sig på själen och det enda jag vill är att komma hem och ta på mig lite torra kläder och dricka nåt varmt. Kanske varm mjölk för det har jag har jag aldrig provat.
Igår kollade jag på andra avsnittet av Jersey Shore och jag kan inte ens börja försöka förklara min kärlek för den serien. Den fyller mig med en glädje jag inte känt sen Olivier de Paris (kvalitetsnamn) viftade med snoppen i vad jag tror var 2004 års upplaga av Big Brother.

Det gör mig ont att jag måste vänta till på söndag för att få min nästa fix men det är de värda, DJ Pauly D, Snooki, the situation, Jwoww, Sammi Sweetheart etc.

Det här är, håll i er, bättre än På Spåret. Det är mer kvalitet en svanmärkningen, det inehåller så mycket intriger och härligt besvärande ofrivillig humor att jag blir andfådd. Det enda jag är rädd för att är att vi nu nått den absoluta TV-toppen. Kommer det någonsin produceras nåt som är i närheten, jag tror inte det. Så jag njuter medans jag kan för om X antal spray-on-tandoftande söndagar kommer jag brutalt tvingas ur mitt rus och ner på marken igen. Det lär inte bli vackert. Men vi tar det när det kommer.

Girl why you hatin on a player.

Åhh, The Situation min vän, you had me at girl.


Kommentarer
Postat av: Frallan

HAHAHAHA WORD UP!

2010-03-29 @ 11:59:34
URL: http://paintified.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0